Wont you come on over to my side of the sofa?

Jag älskar att det är vår nu! Fast det fuckar up min tidsuppfattning lite. Har legat i soffan och kollat på How I met your mother hela dagen med Rasmus, nu när jag kommit hem inbillar jag mig dock att det är förmiddag hela tiden. Anyway, nu ska jag försöka vara lite kronologisk. Igår var det fredag, som ni säkert alla är medvetna om, och jag hade en klassiskt Törekväll för första gången på länge.

Kom hem till Rasmus också drack jag ett vinglas och fräschade till mig, fräscha till sig när man dricker i Töre innebär duscha och ta på sig jeans. Sen fixade vi skjuts hem till Robert där vi satt några stycken och drack ett tag. Vi spelade Rebeckas mördarsuparspel och Robert fick två kungar fyllda till bredden med öl, vin och sprit och det var så förbannat underhållande att se honom, det var nästan så han fick tårar i ögonen. Blev för övrigt skiträdd ett tag då jag gick in i Roberts vardagsrum för att svara i telefon också ligger där en satans sköldpadda och stirrar skiten ur mig. Den fascinerade mig ett bra tag ^^



Efter ett tag blev det aningen dött, så vi bestämde oss för att åka till Rasmus faster så där satt vi ett tag och surrade. När det inte blev något mer där tänkte vi träffa de andra igen, som då befann sig på en riktigt äcklig pubafton i byn så vi gick det men vände ganska snabbt igen och då blev det bara hem och sova. Rasmus fick dessutom en jättefin mössa av Andy som han var måttligt stolt över ;)

Idag har vi legat i soffan och kollat på How I met your mother hela dagen. Jag kom hem fem och då blev det raka vägen ut för en 4 kilometers promenad med Dina, den första för i år, så galet skönt :) Hunden blev dock en aning lerig så fick dra ner henne i duschen sen och nu sitter vi här och myser. Jag måste göra middag, men har ingen motivation så istället knaprar jag på en morot, tänkte ni ville veta det.

Nu ska jag ta tag i ett litet uppdrag som låg på köksbordet när jag kom hem i fredags, vad det är får vara lite hemligt ett tag till ;)

 





Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0