Tung helg

Fy fan vad jag mår dåligt just nu och nej, jag är inte bakis. Drack fyra ynka öl igår så blev varken full eller bakis. Orkar inte dra hela kvällen igår, men den blev väl sisådär, hade dock några riktigt roliga ögonblick. Det blir alltid så, man fattar inte själv när man egentligen har roligt, men inser det dagen efter typ. Hur som helst, jag mår alltså skitdåligt nu. Förkylningen som legat och lurat någonstans i min kropp har till slut brutit ut och den är inte nådig. Halsen är tjock, jag kallsvettas och mår allmänt dåligt och ju mer jag vilat, ju värre har det blivit.

Så det blir ingen skola imorgon, istället ska jag rycka upp mig och hoppas jag har ork att göra bort mina restuppgifter imorgon. Idag blir det nog bara middag, en stor kopp te, lite tv och sen sängen.


Kommentarer
Postat av: beakis

Krya på dig snygging!

2011-04-03 @ 18:36:29

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0