Tre, två, ett, sen är du begravd och glömd

Hade en riktigt bra kväll igår! Trodde faktiskt inte jag någonsin skulle uppleva en sån bra kväll i Töre igen. Vi var hemma och Rasmus och drack ett lagom stort gäng, spelade lite ölspel och bråkade om huruvida min spotifylista är bra eller dålig. Det var riktigt roligt trots lite mindre draman, men som tur var spårade det aldrig som det brukar göra.

Fram mot midnatt började folk försvinna av någon anledning, någon gick på någon annan fest, någon skulle hem och en viss någon skulle iväg och tatuera sig ? Kvar var jag, Rasmus, Jesper, Sara och Gustaw så vi bestämde oss för att ge oss ut på byn för det är coolt. Tänkte gå på en fest men det blev inte så också tänkte vi gå på puben också, men den hann stänga. Så vi hamnade på en bänk utanför folkan som ett gäng fjortisar och vi hade skitroligt!

Det var galet, så är det bara. Tack !

Och jag fick dricka Singha och drömma mig bort till Thailand igen ^^


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0