Tisdag

Har precis haft min första körlektion och det var en enorm lättnad! Har länge varit nervös inför det, mest eftersom att jag varit övertygad om att det kommer gå åt helvete och kräva typ 20 lektioner. Nu blev det ju självklart inte så, jag är redan igenom de fyra första av femton delar och jag tror inte resterande elva kan kräva mycket mer än lika många lektioner. Så nu blir det hem att öva och öva som fan. Under lovet har jag övat småsaker med Rasmus, som att backa och parkera och det är precis det här jag ska göra på nästa lektion på torsdag. Nu jävlar ska det här bli färdigt!

På tal om något annat så har jag verkligen inte fasat in i skolan än, har suttit hela förmiddagen och inte gjort någonting även om jag velat, hjärnan funkar bara inte.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0