The sky is getting heavy tonight

Hallå i stugan! Jag blev blåst på min sovmorgon idag då mitt rum blir som en bastu på morgnarna nu för tiden, vi bytte fönster förra sommaren och då försvann mina gardiner. Så nu sitter jag här med två enorma fönster jag inte kan dra för och världens stekigaste morgonsol. Så jag sover lite sisådär, men man ska inte klaga på värmen har jag fått lära mig.

Istället för att sitta här som en kokt kräfta ska jag gå ut i solen och dyka ner i en bok. Jag har lite panik och tror att bara för att det är såhär fint väder kommer det snart komma typ en tropisk storm och dränka oss hela sommaren. Ut i värmen mina kära vänner!

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0