Thailand, Dag 5

Det var toklängesen jag skrev om Thailand och eftersom jag legat vaken och tänkt på det hela natten är det nog dags att ta tag i det nu, så både ni och jag kan få längta lite till värmen.

Blev en riktig stranddag idag, låg och stekte i princip hela dagen, fram till fyrasnåret då jag tog min första oljemassage och det var så härligt! Under tiden jag låg där kom regnet och jag begav mig till rummer där jag skar upp ananasen jag köpt på marknaden och tuggade på den medan vi spelade Yatzy till ljudet av åskan. Hann även med en liten runda till gymmet som förövrigt var väldigt svalt och skönt, men trots det rinner svetten av en efter bara några minuter.

På kvällen åt vi middag på hotellet där det var BBQ-buffé och det var väl inte riktigt vad jag var sugen på när jag befinner mig på andra sidan jorden, men det funkade. Efter middagen tog vi en drink i baren, men jag gick hemåt ganska fort för att finna hela sällskapet på vår altan där det spelades kort och dracks öl. Tog mig en Chang, men sen fick det vara nog för mig för den kvällen, var riktigt trött efter alla soltimmar.

En bra bok, mp3 fullladdad med glassig musik och en Chang kring tio på morgonen ;)




Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0