Stek!

Har precis kommit in från årets första dag i solen, eller ja, första är den väl inte eftersom att jag glassade runt ett par veckor i Thailand, men första i Sverige i alla fall. Termometern visar på 14 grader i skuggan så jag har suttit ute här på min lilla bondgård i shorts och linne med en bra bok i handen. Har kelat lite med hästarna och mina hund också till surret av flugorna som snurrat runt mitt huvud. Känner mig som värsta bonden.

Det var i alla fall väldigt skönt och när familjen sen gjorde mig sällskap och slänge igång grillen med de klassiska varmkorvarna blev det inte sämre direkt. Dock känns det riktigt tråkigt att i princip all färg jag fick i Thailand har försvunnit, så jag måste börja om från början igen.

Om några timmar ska vi ut och äta middag och sen ska jag få leta efter ännu ett påskägg! Jag älskar att bli behandlat som ett barn, det är så förbannat roligt.


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0