Show them all you're not the ordinary type

Slutar om en minut exakt. Klockan är alltså 15.59. Har kämpat med radion hela dagen idag och har faktiskt kommit en bit. Vi ska göra ett program om sommar, sommarjobb och festivaler typ, härligheter helt enkelt! Sen är det superfint väder idag så jag längtar som en tok till Siesta nu, det är förresten mindre än 50 dagar kvar så det känns faktiskt nära ^^

Ska åka till gymmet snart, kanske ska gå på indoorwalking klockan kvart över fem eller så åker jag dit nu på en gång och tar en sväng på löpbandet. Jag måste komma igång med konditionsträningen, jag har höga mål inför årets löparsäsong.

Nu, hejdå.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0