Pressad helg

Har så grymt mycket att göra i helgen så jag har nästan lite panik. Samtidigt känns det riktigt skönt att faktiskt vara ledig. Just nu väntar jag på fredagsmiddagen, sen ska jag sätta mig och plugga. Ikväll vill jag även hinna med en halvtimme på crosstrainern eftersom att jag inte åkte till gymmet idag.

Imorgon har jag högskoleprov från 8.30 till 16.30 och det kommer ta en massa tid och energi som ni säkert förstår, sen blir det raka vägen hem och ladda med lite nya energi för sen åker jag till Piteå för att festa med mina flickor :) På söndag blir det ännu mer plugg också ska jag försöka vila upp mig lite. Så nu ska jag lägga upp en plan för hur jag ska bli av med alla skolarbeten på ett smart vis.

Anyway, jag är grymt taggad på imorgon! Har inte varit och festat hos Josse sen januari förra året, det var för övrigt den dagen jag träffade Rasmus för första gången ^^

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0