Popcorn och saft :3

Sitter och äter popcorn och dricker saft och känner för första gången idag att jag kunnat slappna av på riktigt. Var en hektisk dag på skolan med att färdigställa vårt radioprogram, nästa vecka är det sändning! Efter skolan blev det raka vägen till gymmet med Rebecka där det blev tio minuter trappmaskin följt av 20 minuter löpning och powerwalk i motlut. Det var inte stenhårt men det kändes rejält i mina lovbortskämda ben.

Var hemma efter sex, middag framför tvn som en gris sen ut på gården och backa och sånt med bilen. Jag börjar känna att jag kan det där helt okej, vi får se vad som sägs på körlektionen imorgon.

Nu ska jag fokusera på de sex söta hundarna jag har här och mina 12 paket popcorn. Sen ska jag försöka lyfta på rumpa och blanda mer saft. Saft <3

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0