Play the game by the rules even though they don't work in this world of liars and fakes

Kom alldeles nyss hem från stan där jag varit för att träna. Första tanken var Zumba, men vi sket i det och tänkte träna själva istället, men när jag kommer till stan känner jag hur varmt och skönt det är ute och har verkligen ingen lust att gå till gymmet. Istället ringde jag Rebecka och föreslog en promenad och så fick det bli :) Vi gick från Notviken in till stan, en ganska bra bit alltså och det satt riktigt fint i mina möra ben efter gårdagens löpning. Så nu är jag lagom matt i kroppen, men planerar ändå att träna imorgon.

Nu ska jag sätta mig och arbeta lite, har ju som sagt ett jobb på gång, minns ni det? Jag ska designa en hemsida och det känns som en rolig utmaning, dock är det synd för programmet jag jobbar i är inte alls vad jag hade förväntat mig och hoppats. Man får göra det bästa av situationen helt enkelt!

Yeah btw, jag och Rasmus åt våfflor till lunch idag så jag fick prova på att göra det för första gången någonsin, kan inte säga annat än att de blev skitgoda ;)


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0