Pizza =D

Om det är någonting jag verkligen älskar så är det pizza med bearnasiesås, den som fick idén att slänga det på pizzan är ett geni i mina ögon. Sen har vi självklart världens äckligaste pizza här i Töre, har blivit besviken så många gånger när jag ätit här så jag och Rasmus drog till Råneå och käkade istället. Har aldrig ätit där innan, men pizzan var riktigt god! Den slår dock inte Vinslövs pizzeria, ännu en anledning att längta till Siesta ;)

Sen satt det riktigt fint med mat också då jag haft min värsta magknip någonsin idag. Fick sjukt ont i magen efter lunchen och det gav sig inte. Trodde det släppte på bussen, men nä då, när jag stiger av är det fortfarande kvar och höll i sig ett par timmar efter, inte särskilt trevligt!

Nu ska jag sammanställa mina restuppgifter i nk till ett dokument och mejla in det, hatar att ha egentligen färdiga uppgifter skräpandes på datorn.


Kommentarer
Postat av: Rasmus

Jag skulle inte läst det, blev hungrig -.-

2011-04-13 @ 09:57:45

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0