På bussen

Sitter på bussen just nu och känner mig tvingad att blogga bara för att jag kan, trots att jag har extremt lätt för att bli åksjuk. Det är antagligen första och  sista gången jag gör det här alltså. Hade nationella idag och vi fick sluta när vi var klara, vilket för mig innebar halv tio så nu känner jag mig alldeles förvirrad och vet inte vad jag ska göra av min dag. När jag kommer hem ska jag fixa någon lunch sen plugga lite, kanske städa upp på mitt rum en aning och ikväll är jag sugen på att åka till gymmet och gå på Zumba bara för att jag blir rastlös och sen var det grymt längesen jag var på det.

Nu ska jag stoppa ner datorn innan jag spyr, när jag kommer hem ska jag blogga lite mer om gårdagen och sånt kanske?

Förresten så gick nationella skitbra tror jag, skrev om upplevelsen man får på konserter och varför det inte går att ersättas med internet och tv typ. Passar perfekt mitt under Siesta-taggen!

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0