No fake sorrow, no fake love

Tog mig tillbaka till skolan efter lunch och en tupplur hos Rasmus på tuna och tog mig igenom en väldigt lugn svenskalektion. Har suttit och petat lite på en del av naturkunskapen nu också och tycker jag fått in ett flyt. Trots det tänker jag avbryta nu och åka hem till Rasmus igen. Blir lite mys, slänga ihop någon middag antar jag, sen ikväll ska jag till gymmet med Rebecka. Är inte riktigt i form än, men ska styrketräna litegrann i alla fall bara för att min kropp saknar det så otroligt mycket.

Efter gymmet åker vi ut för att sätta upp ännu några affischer i stan. Det känns som att hela Luleå skriker Siesta! Om inte annat gör jag det, fy fan vad jag är taggad!


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0