Myslördag :3

Hade en väldigt lugn och mysig lördag igår. Började dagen med att göra klart hemsidan jag jobbat på och det känns riktigt skönt. Sen ringde jag Rasmus och tvingade honom att följa med mig ut och springa, min första löprunda utomhus igår och det blev 3 km på 20 minuter, ingen höjdare men är nöjd för att vara första rundan.

 

På kvällen stängde vi in oss i Rasmus hemmabio och såg två filmer, Black Swan och Due Date. Black Swan var verkligen riktigt, riktigt bra och de som påstar att de är en film som handlar om dans borde ju verkligen ta sig en liten funderae. Due date var dock en besvikelse, känns som att alla sagt att den ska vara skitbra och visst var den rolig, men inte så rolig. Tog ett glas rosé till filmerna också så det var riktigt mysigt!

 

Snart ska jag åka till stan och styrketräna lite sen ska jag iväg och titta på fotboll, mest bara för att det är underhållande att håna Rasmus för hans dåliga kondis ;)

 


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0