Mission i Törebyn ;)

Var på ett litet mission när jag kom hem idag med Rasmus. Hade en vindunk där som jag inte hade en aning om hur mycket den innehöll, så var tvungen att hälla upp vinet i flaskor för att se hur mycket det var. Nackdelen är att nu kommer jag dyka upp med plastflaskor med vin på festen på lördag och hur fjortis känns inte det?

Efter det var fixat åkte vi ett par varv kring byn med finvolvon och svängde förbi Shell för att köpa en wunderbaum till Rasmus, coolt va? Har känt mig som en jävla fjortis hela dagen! Har dessutom spelat kvällen med att spela Sims, vuxenpoängen har verkligen glidit mig ur händerna.

Får glädja mig med att jag gjorde bra ifrån mig på nationella och på körlektionen, dessutom på matten trots att jag ritade en halv granskog på lektionstid!


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0