Mina sommarförväntningar

Två år i rad har jag lagt upp här på bloggen vad jag hoppas göra under sommaren, vad jag sett fram emot helt enkelt. Tänkte att nu har jag chansen att skapa en tradition så ska göra en för i år också. Bara för skojs skull har jag letat fram förra årets lista. Jag kan säga på rak arm att förra sommaren var ganska mycket en besvikelse, till stor del för att vädret var det sämsta jag någonsin varit med om, minns ni? Listan såg i alla fall ut såhär:

- Roadtrip till Skåne med Rasmus
- Pdol
- Trästocks
- Musikens makt
- Massa utefester med mina bitches ;)
- Sola och bada som fan!
- Jobba in lite pengar :)

Och det blev ju siisådär. Jag åkte till Skåne med Rasmus, jag gick på Musikens makt, jag var på några fester med mina bitches och jag jobbade inte en del pengar. Dock blev det inget Pdol och jag minns inte varför, jag var nog snål, inge Trästocks heller, men jag var däremot på Valvträsk som var sjukt bra!

I år ser min lista ut såhär:


♦ Åka på Siesta med mina bitches!
♦ Jobba
♦ Sola och bada, ofc
♦ Ta körkort!
♦ Dra på Pdol och ha min bästa födelsedag någonsin!
♦ Hitta några grymma spelningar och mysiga utefester
♦ Grilla, massor!






Kommentarer
Postat av: Rebecka

glöm inte att vi ska se movits det har du lovat!

2011-04-17 @ 23:31:18

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0