Kiss that girl

Sitter i skolan nu och gör ingenting. Har haft matte sen har jag kollat upp lite jag missat och efter det petade jag på ett Cv och skickade in vad som möjligtvis är den sista sommarjobbansökan för i år. Jag tror inte jag kommer få jobba i sommar om jag ska vara ärlig, har sökt fem jobb, alla jag möjligtvis kan få när jag inte är 18, inte går omvårdnads och bor i Töre. Ingen respons. Vet inte riktigt vad jag ska göra åt saken, kan inte trolla fram ett jobb och jag kan inte heller gå en hel sommar utan ett enda öre att leva på.

Sjuk är jag också. Blev sämre idag igen, känns ju jävligt bra. Och berget med skolarbeten verkar aldrig krympa. Jag bakade i alla fall kladdkaka igår och då blev jag glad! Har varit sugen på det jättelänge men aldrig orkat göra en, som ni alla vet gör jag Norrbottens godaste kladdkaka.

Dock verkade jag fått med en halv kyckling i mina ägg?

 

Också får ni någonting jag skrattade som fan åt. Min hund är fan inte normal någonstans x)


Kommentarer
Postat av: beakis

överkörd vovvE?

2011-04-07 @ 11:50:04

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0