Keep on dancing

Jag orkade inte blogga igårkväll, så är det bara. Efter skolan gick jag och fikade med Robert och jag blev blåst som fan på min mediumlatte som knappast var större än del lilla, inte okej! Satt och surrade ett tag och som vanligt har jag ingen aning om vad ämnet var, men det spelar mindre roll, jag hade i alla fall trevligt. Jag tog bussen vid fem och möte familjen i Råneå där vi slängde i oss pizza och ja, den var svingod.

Begav mig hem till Töre och köpte fredagsmyssnacks med Rasmus också fick vi med oss varsen glass också. Sen gjorde vi som riktiga bybor gör, gled med 740n ner på hamn och slickade i oss glassen där ;) Kvällen spenderades med några avsnitt How I met your mother och sen försökte vi se Inside job, en dokumentär och börskraschen, ingen av oss fattade ett skit av vad den handlade om så det höll inte så länge. Pinsamt!

Nu ska jag plugga lite tror jag sen vid två åker jag till gymmet, löpning står på schemat följt av en svettig genomgång av överkroppen :)



Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0