Jobbar på det här med körkortet

Jag längtat så förbannat till körkortet så ni anar inte! Tre månader kvar sen är jag äntligen arton, så det börjar dra ihop sig också. Sitter och pluggar lite teori med min käre pojkvän nu, det här med hur en bil egentligen fungerar är väl inte min starka sida. Vid två åker jag in till stan för att träna stadskörning med pappa, någonting det har blivit stor brist på, det är så det går när man bor i Töre. Sen har jag bokat in sex körlektioner, den första nu på torsdag så nu jävlar är det dags att fokusera!



Kommentarer
Postat av: Rebecka

hej, joo vi kan träna imorgon, jag träna varje dag efter 17, tis, ons tors :)

2011-04-18 @ 11:54:13

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0