Jag har en dold talang som ingen här kan se

Godmorgon!

Idag är en bra dag, det känner jag på mig. Har börjat den med en liten frukost, blir snart en till tror jag också hade jag hoppats på att få ligga och läsa i solen idag, men det verkar bli sisådär med det. Istället borde jag plocka ihop lite på mitt rum, men först ska jag göra klart min naturkunskapsuppgift som jag faktiskt börjat med nu. Och ikväll ska det drickas öl!

Jag, Rasmus, Jesper, Sara, Gustaw, Nisse och säkert någon till ska dricka litegrann hemma hos Rasmus ikväll och jag tror det blir riktigt trevligt. Rasmus var söt och köpte två Singha, inte för att jag var så förtjust i dom, men det kan ju vara trevligt att längta sig tillbaka lite till Thailand. Hade varit trevligt om det blev fint väder ikväll också, men det kan jag väl drömma vidare om.


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0