Her heart beats red wine

Har varit en helt okej dag idag, en vanlig lovdag. Åkte som sagt in till stan för att övningsköra med pappa och det gick väl sådär, men jag deppar inte för det, jag ska fan fixa det här! Sen jag kom hem har jag återigen fallit in i drömmen om Thailand över nyår, eller ja, den har ju varit i mitt huvud ett tag nu och den har drivit mig som fan i jobbsökandet som inte går så bra förresten. Har suttit och surrat lite med Elin och vi funderar på att se Bangkok sen dra med tåget ner mot Phuket och festa arlset av oss!

Problemet kvarstår dock fortfarande, jag behöver en budget på 20 000 kronor för att vara på den säkra sidan och det är ingenting man sparar ihop. Så jag hoppas till gudarna att jag får ett bra jobb i sommar, annars är livet inte värt att leva.

Nej okej, nu ska vi inte vara såna! Jag ska vara lite positiv och åka iväg till min pojkvän för en kväll i tv-soffan med något gott att stoppa i munnen, en av mina favoritsysslor :)


Kommentarer
Postat av: beakis

hihi ditt snusk ^^,

2011-04-18 @ 20:11:24
Postat av: Elin

Det skulle vara sooo jävla bra. ;D

2011-04-19 @ 22:09:33
URL: http://elinjohannahedman.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0