Hej :D

Jag är medveten om att det var längesen jag bloggade, men det har hamnat långt ner på priolistan när jag varit antingen sjuk eller stressad. Sitter och pluggar just nu, blev precis klar med min superhjälte och hade behövt ta tag i naturkunskapen som jag faktiskt har ork till för tillfället, samtidigt har jag lite dåligt samvete för min söta pojkvän som sitter och väntar på mig. Saknar honom ganska mycket också, längtar verkligen till jag får dra dit och ha en fet tv-kväll.

 

Har bokat körlektioner idag förresten, känns lite nervöst måste jag erkänna, men samtidigt väldigt skönt att äntligen på komma igång på riktigt. Det är ju faktiskt inte så länge kvar, mindre är 4 månader till jag fyller 18 och jag har cirka två månader på mig att köra innan det blir semestertider.

 

Min supercoola superhjälte. Funderade på namnet i typ en månad och blev ändå inte nöjd, inte min starka sida!


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0