Haft en dålig dag

Jag har haft så sjukt mycket oflyt på min dag idag så det är inte sant. Väcktes imorse av att min körskollärare ringer och säger att jag har lektion med honom precis då, jag var själv övertygad om att det var på torsdag och har trott det typ i två veckor så det var ju kört. Åkte in till stan för att träna, men tappade bort mitt busskort, flyt eller vad? Gympasset var ett helvete också, axellyft sen ut på en promenad. Vi hade visserligen jävligt roligt, men jag frös som fan. När jag kom hem skulle slänga ihop en kladdkaka ikväll, men råkade göra fel så fick börja om från scratch.

Ingenting har gått rätt idag helt enkelt!

Däremot finns det en viss person som räddat min dag och som alltid lyckas vrida och vända på alla problem som dyker upp och det är min superfina Rasmus ♥ När jag missade körlektion drog han med mig ut i hans bil och hjälpte mig träna på att backa och sånt, jag var förbannad så det måste varit ett helvete, men han stod ut i alla fall. Sen var det även han som letade upp mitt busskort på busstationen här i Töre när jag var i Luleå och han egentligen var mitt i middagen.

Tack för allt du gör för mig hjärtat <3


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0