Glassigt!!

Det är grymt fint väder idag, snart måste jag plocka fram vårjackan tror jag, härligt! Tog mig inte upp för att gå på naturkunskapen imorse som kändes grymt värdelös, istället åkte jag till in i tid till multimedian där jag åstadkom en del faktiskt. Efter det gick vi ut för att få i oss lunch, ingen av oss var särskilt hungriga eller taggade på lunch så vi köpte oss varsen shake och satte oss i solen och glassade, så galet skönt!

Nu ska vi egentligen ha svenska, men Kalle är hemma så vi gör ju självklart inte det. Istället jobbar jag och Rebecka på vårt styrkepass som ska vara färdigt imorgon, vårt problem är att vi har för många övningar och vill träna för mycket, knivigt!

Idag ska jag ta dessutom ta årets första glass med Robert, känner redan hur det vattnas i munnen ^^

Förra våren, schtek ;)

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0