Glad påsk ^^

Också var det påsk. Personligen tycker jag den känns en aning överskattat, men jag tackar aldrig nej till ett tillfälle att träffa vänner och familj för att umgås, det är det bästa med alla våra överflödiga högtider. Ikväll ska jag grilla med Rasmus och hans familj och jag tror det kommer bli mysigt nu när det är så fint väder. Imorgon ska jag ut och äta påskbuffé med hela min familj och det ska också bli riktigt trevligt.

Sedan något annat som är trevligt är ju påskäggen, vem gillar inte att få godis och kanske en liten present sådär mitt i allt? Påskägget jag fått kommer från Ingelas föräldrar och jag har fan tur som har dem för de är de enda som fortfarande bryr sig om att skämma bort mig som ett litet barn ;)


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0