För att jag tydligen inte har viktiga saker att göra i livet *host*

Nämn något som gjorde dig glad igår: Den härliga promenaden med Rebecka :)
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov
Vad gjorde du för 15 min sedan: Kokade te
Det sista du sa högt: Hur mår du gumman?



Det senaste någon sa till dig: Godnatt
Vad har du druckit idag: Te
Vad var det senaste du åt: Makaroner och köttfärssås
Vad var det senaste du köpte: Bananer och kesomellanmål
Vad är det för väder hos dig nu: Sju grader varmt coh strålande sol
Godaste glassmaken: Hallonsorbet
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja.
Sover du tungt: Nja
Drömmer du mardrömmar: Mm
Favoritklädsel: Jeans och t-shirt typ


Favoritlåt just nu: Oj, något med Movits :)
Vad ser du om du tittar till höger: Mitt kök
Vad gör dig glad just nu: Att det är fint väder
Vad ska du göra härnäst: Fundera över frukost/lunch och plugga
Humör just nu: Inte på topp direkt
Favoritgodis: Choklad.
Kläder just nu: Morgonrock
Sommarplaner: Hoppas på att jobba arslet av mig och sen vill jag hinna få lite sol, några mysiga fester, ha en grym födelsedag och självklart en döfet vecka i Skåne och på Siesta med mina damer!!


Morgon eller nattmänniska: Inget av de, eftermiddag/kväll
Vad är viktigast för dig: Jag vet inte, att jag själv ska må bra?
Är du kittlig: Nej :D
Snarkar du: När jag är sjuk
Stjärntecken: Lejon
Äckligaste insekten: Jag är inte jätterädd för kryp, spindlar är ju dock inte trevliga
Längtar du mest efter just nu: Siesta! <3

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0