Fem veckor!

Idag är det exakt fem veckor till jag och mina flickor åker till Skåne för att festivala arslet av oss! Tanken slog mig även att när vi kommer hem är det studentveckan så det är allltså bara fem veckor kvar i skolan, helvete! Det känns lite skrämmande att två år redan gått på Nti.

Anyway, det är fem veckor kvar till vad jag tror kommer vara det roligaste vi fyra någonsin kommer göra och jag är taggad till tårna typ. Bara tanken av att åka tåg 150 mil med er får det att kittlas i magen på mig, vi kommer ha så förbannat roligt och jag ångrar inte en sekund att vi bestämde oss för det här.

Det nästbästa med Siesta! efter att jag får uppleva det med mina bästa vänner i världen, är att mitt favoritband kommer dit också. Hur jävla bra är inte det liksom?! Jag är så jävla nöjd och taggad så ni fattar inte, fem veckor bitches!

Kände för att lägga in några av låtarna jag taggar inför Siesta, The Kooks är ju utan tvekan det bästa inom musikväg!

The Kooks - Sway



Crookers - Knobbers


Young Guns - Crystal clear




Kommentarer
Postat av: Josefin

Vi kommer rocka !!!

2011-04-25 @ 19:33:44
URL: http://johls.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0