Fattig = Trångbodda kläder "/

Efter jag kom hem från Thailand blev min garderob kaos, jag har shoppat så mycket så jag får inte in det. Jag tänkte köpa en till ställning och hänga kläderna  i, men nu insåg jag att det är inte platsen att hänga saker på som brister, utan jag har en brist på lådor. Så jag insåg att lösningen på mitt problem är en byrå. Jag är dock kräsen. Den ska vara låg annars får det va, ungefär som en tv-bänk, också ska den självklart vara snygg.

Mitt sista krav är att den inte får kosta mer än 10 kronor. Den här är väl fin? En tusenlapp så är den min, så det är väl bara att fortsätta att trycka in kläderna på mitt pyttelilla utrymme.


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0