Fall to your knees and kiss the ring

Har inte orkat blogga så mycket de senaste dagarna och inte heller fört över bilderna jag fotat för att illustrerar mitt spännande liv med 2 megapixlars kamera, yeei :D Så nu kommer det upp ett gäng. Snart ska jag hoppa i duschen sen plugga lite, det måste verkligen bli av idag, ska även köra en maskin tvätt eller två. Senare idag åker jag in till stan för en liten picknick med Robert, jag har bakat kladdkaka och det är dags att visa honom att det är sant att jag gör världens godaste kladdkaka ;)

Var ute och gled med Rasmus och Jesper för någon dag sen, det var riktigt trevligt och jag fick en skitgod glass av Rasmus, sommarens strut utan tvekan!


Kommentarer
Postat av: Ingeinga

Great site, keep up the great work

2011-09-13 @ 13:18:47
URL: http://ingeinga.blogmedics.com

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0