Doing my nails

Sitter med nagelfilen i högsta hugg och ska ta tag i projekt naglar. Jag och Ingela köpte massa nya nagelgrejer i Thailand så nu ska jag inviga dem. Vi har bland annat en "penna" man målar fransk manikyr med, men det ska jag inte göra idag. Istället ska jag testa den fina tunna penseln vi köpte och måla små blommor om det går. Tänkte även klistra fast några kristaller.

Vi får väl se vad det blir! Om inte annat är det ett helt okej lördagsnöje i ensamheten, det finns inget bra på tv så.

Förresten, ni som tänker på prislappen på nagellacket, dela det på fem så har ni priset i kronor. Thailand ♥


Kommentarer
Postat av: beakis

åhh vad kul, vill också :D

2011-04-10 @ 10:29:50
URL: http://beakis.blogg.se/
Postat av: Rebecka

låter som en bra plan xD

2011-04-10 @ 11:13:18

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0