As I'm counting my blessings

Söndag 23.04 och jag är inte trött, inte jättebra. Jag vill slippa vända på dygnet under det här lovet, men det kommer väl gå åt helvete som vanligt. Har varit på gymmet och styrketränat idag och det var riktigt skönt! Sen tog jag en promenad från gymmet till Tuna där Rasmus spelade sin match. Tyvärr förlorade dom, men då fick vi i alla fall en anledning att tröstäta på Max. Blev driven och sen trycka i sig flottet på en parkering i finbilen, bara för att det är så mysigt :)

Nu, sängen, trots att jag inte är trött. Imorgon ska jag åka in till stan för att övningsköra med pappa, jag har nämligen min första körlektion på torsdag, panik!!



Kommentarer
Postat av: Josefin

Fanns det sittplatser den här gången under matchen?;P

2011-04-18 @ 10:10:30
URL: http://johls.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0