you're all i've got

Happ, då drar man till Lule på en strax, känns faktiskt en aning jobbigt, men men. Ska på friskoledagen och hjälpa till där, hoppas det blir trevligt. Hur som helst kommer ju Zacke det så det blir nog skitbra ;) Igår tog jag och Rasmus cykeln (kändes jävligt högstadie) till Robert och drack några öl me honom, Bonden och Angelica. Hann med två rundor vomit sen blev jag less så vi stack hem igen och laddar för ikväll istället.

Ikväll ska vi ha fest hos Rasmus, eller ja fest och fest, helst ska ju inte hela byn hit och härja men vi ska i alla fall vara ett gäng som dricker och roar oss typ. Sara, Rebecka och Josefin kommer hit och det känns jävligt roligt, mest för att Josse inte varit här sen förra hösten men även för att det var längesen vi festade ihop.

Nu måste jag dra hem och duscha, blir jävligt stress när jag kommer hem men jag är ju grym på det där med att fixa mig snabbt ;)

Kommentarer
Postat av: Lina

kanske man får komma förbi om jag får med mig några? :D

2010-09-04 @ 11:39:39
URL: http://bananbyxa.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0