why you up in here

Fredag och jag gillar inte det. Det måste vara något allvarligt fel på mig. Just nu känner jag att jag har bra flyt på skolan och har dessutom en hel del att göra, så det känns som att jag borde vara i skolan imorgon också, men tydligen inte. Planer för helgen finns inte, jag ska vara nykter i alla fall, andra helgen i rad också ska jag och Rasmus börja planera på allvar inför resan. Måste dessutom plugga lite för har prov på måndagmorgon.

Alldeles strax börjar min lektion i Mediekommunikation B och jag och Sara ska redovisa vårt arbete om miljöpartiet, men min andra halva av gruppen verkar sova eller något så jag vet inte hur jag ska göra.

Klockan 17 har jag bokat ett afropass och jag är verkligen jättesugen på det, har inte tränat på en vecka och det kliar verkligen i kroppen. Afro är dessutom jätteroligt, enligt mig, så vill verkligen gå trots att jag inte är helt frisk. Så lite hostig är jag, men det struntar vi i, ska köpa mig lite te när fiket öppnar också funderar jag på att springa på stan och se om jag hittar nån mirakelkur på någon av hälsobutikerna här i stan, jag är liksom alltid förkyld och jag orkar inte det nu när jag börjat träna.

Okej, puss

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0