we won't stay silent

Okej, kortfattat nu. Det är morgon. Jag ska ta 6.50-bussen, steg upp 5.50 och det är verkligen inte mänskligt. Har gjort mig frukost på echinachea, te och stekta ägg. De var förövrigt de kostade stekta ägg jag någonsin gjort, smakade om de mamma brukar gör när vi äter kött, henes underbara sås och potatis. Nackdelen är att jag inte vet hur jag gjorde dom "/ Antagligen för att jag hade så mycket smör.

Ont i halsen har jag också, men känns lite bättre nu efter en kopp te. Min buss går om en halvtimme och jag har inga kläder på mig, jättebra. Har inga snygga kläder som inte är nerpackade, tänkte köra på mjukiskläder hela veckan, men idag ska jag ju på det där konstskapande med ett gäng från skolan och det känns bara som att jag borde ta på mig jeans, men jag orndar det där

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0