we get to do what we decide to

Försöker rycka upp mig lite med lite Tingsek i lurarna, ikväll ska jag fylla på min mp3 och det känns riktigt bra för jag har verkligen ingen musik på den jag inte är trött på. Morgonen har väl varit sådär, det är precis inom ramen för vad jag brukar kalla en bra morgon egentligen, men någonting känns fel. Jag vaknade en timme före jag behövde och kände mig pigg och lugn så jag smet ner i köket och gjorde mig två mackor och en mixade ihop lite egenplockade (vilket innebär att Ingela plockat) blåbär och vaniljyoggi.

Upp och in i lillebrors rum för att kolla allt nödvändigt här i livet, vännernas bloggar, facebook, schoolsoft, mejlen, ni fattar. Så jo, jag har haft en bra morgon, men ändå är det någonting som kniper lite i magen på mig. Kanske det faktum att jag insett att jag kan vara äckligt elak, jag som alltid försöker vara så snäll. Kanske är det stressen som varit med alla skolarbeten. Kanske är det den jättesorgsna låten jag hörde nyss.

Hur som helst, så är det dags att fixa håret nu, trots att jag inte är ett dugg intresserad av det.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0