vad ska jag packa? :o

Okej, jag vet om att det fortfarande är 4 dagar, 22 timmar och 22 minuter till vi faktiskt åker, men paniken börjar komma krypandes. Till största del är jag extremt förväntansfull, men ju närmare det kommer börjar jag fundera på saker som kan gå fel och sånt. Jag måste växla pengar, springa på apoteket, fixa massa småsaker och sånt.

Igår började jag i alla fall peta på en lista med kläder jag måste ha med, eftersom att det är 20-25 grader varmt i Rom just nu kändes det rätt naturligt med piratbyxor/jeans och t-shirt eftersom att jag inte vill springa för lättklädd. Men då bara sådär poff blev det 13-15 grader igår i Rom och jag fick panik, tänk om det blir kallt?

Så, även om prognoserna lovar värme så är jag ändå förbannat tveksam. Ska jag packa höstskor? Ska jag ta med många koftor? Ska jag trotsa mina principer och ta med mig shorts? Gosh ._.


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0