utan dator!

Just nu är jag utan dator och jag har knappt pengar på mobilen heller, känns rent ut sagt hemskt. Idag har jag haft två lektioner och har gjort två tappra försök att formatera datorn, men jag vet inte om det gick bra för Sara tog hand om min dator för jag var tvungen att springa till bussen.

Imorse var jag och Rebecka på gymmet igen, skönt! Eftersom att jag var där ett tag före henne han jag köra 15 minuter på crosstrainern innan hon kom, sen körde vi lite styrka, Rebecka var mest sugen på ben men jag orkade verkligen inte efter gårdagens pass så jag övertalade henne att träna lite armar :) Hann även med ett gäng sit-ups och det och innan vi begav oss till stan blev det 20 minuter powerwalk/jogg på löpbandet.

Jag var gode trött i kroppen efteråt och nu när jag kom hem åt jag upp halva middagen själv! Hoppas bara inte min hunger blir större än resultaten av min träning, för då är jag körd.

Nu ska jag dra ner på Shell och fylla på min mobil, så är man inte fullt lika låst.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0