uno settimana di sinistra

Ja, nu är det bara en vecka kvar innan jag och min älskling åker till Rom och förberedelserna är på g. Ska spana in vilken resväska jag ska använda senare ikväll och jag har nyss skrivit ut alla resehandlingar. Nu ska jag pyssla in den här kartan på ett A4 på bästa möjliga sätt, utan att förlora viktig information och samtidigt kunna se vad det står. Kanske blir en close-up på centrala Rom och delen där vårt hotell ligger.

Längtar gör jag i alla fall, det är ett som är säkert! Har alltid velat åka till Rom, känns som att det är en stad man bara måste se. Det kanske bara är så, att alla vägar leder till Rom, vem vet. Nä, nu ska jag använda mina skills i Adobeprogrammen och fixa till den här kartan.

Puss på er!

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0