under vår sol

Tog mig till skolan och bra gick det. Är inte särskilt trött eller less överhuvudtaget faktiskt, bara jävligt snorig. Snart ska jag bege mig bort till Kulturens hus, på ungefär en halvtimme, men först ska jag lägga ut lite bilder som jag fört över från mobilen nyss. Jag har ju glömt att stoppa ner kortläsaren i väskan tills imorse, så nu fick jag äntligen in skiten.


En fredagkväll för tre veckor sen, om jag inte minns helt fel, jag och älskling drack iaf California white (usch) och spelade kort


Och såhär såg det ut när jag började med min helvetesuppgift i språkhistoria, måste förövrigt åka in med morgonbussen imorgon för att hinna klart den ><


Och här har vi en klassisk frukost under helgen som jag var så äckligt sjuk, mjölk, echinachea och kaffe. Kände mig som en jävla tant

Vad som händer när man tvingar Johanna att skriva för hand, ogilla

Och den här hittade jag igår här på skolan, internskämt xD

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0