träning! :D

Nu har jag och Rebecka bokat en massa pass igen. Jag älskar verkligen att träna, känner mig mycket fräschare sen vi började gymma och det är så förbannat roligt! Hitills har vi kört två pass spinning, ett pass pilates och i förrgår prövade vi på Poweryoga som verkligen var min grej. Idag ska vi inte gymma eftersom att vi ska jogga på idrotten och imorgon kan vi inte heller gymma eftersom att vi ska sända radio, så jag kommer nog få panik innan torsdag då nästa pass är.

 

Så här ser mina bokningar ut:

Torsdag: Poweryoga, 75 minuter
Fredag: Afro
Tisdag: Spinning 30 minuter följt av Core 30 minuter
Onsdag: En timme med personlig tränare

 


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0