tonight, tonight, we're gonna disappear

Om allt går enligt planerna har jag precis landat i Rom imorgon vid den här tiden och nerverna gör sig onekligen hörda i min kropp. Tror inte det bli något av att spy, så det är ju bra i alla fall, men taggad är jag!

Jag är i Rom om 24 timmar, flyger till Stockholm om 6 timmar, åker hemifrån om 4 timmar och ska åka hem till byn om 2 timmar. Så det är inte långt borta och jag kommer kanske få stressa lite när jag är hemma, men jag tror inte det. Älskling har lovat att ha middag färdig när jag kommer hem, så det är ju bra i alla fall.


Just nu har jag engelska, men har nada att göra eftersom att jag nyss redovisade och det gick käpprätt åt helvete. Om ett tag har jag svenska och då ska jag ordna upp min fördjupningsuppgift. Sen kommer pappa och hämtar mig så åker jag hem.


Åh förresten, ska ju sova på Arlanda inatt och ser fram emot det som fan. Känns som att det är hur underbart som helst bara att vara någon annanstans bara Rasmus och jag. Vi har ett hotellrum bokat på Jumbostay, men först ska vi kränga Donken och jag är sugen som fan!

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0