the girl's a freak

Tisdagmorgon, skjut mig, gärna långsamt. Jag har grafisk kommunikation, men som vanligt händer inte så mycket, lite synd eftersom att jag hittat massa entusiasm häromdagen. Morgonen var hemsk, när klockan ringde ansträngde jag mig verkligen för att se till att klockan vreds till bak någon timme, jag orkade helt enkelt inte vakna. Jag och Rasmus låg uppe till 12 inatt, sen vred jag mig en timme till innan jag somnade och jag har inte sovit gott! Resfebern kryper runt i kroppen som en binnikemask, hah fresh.

Hur som helst, nu är det bara 58 timmar kvar, 58 timmar! Det är ju fan ingenting! Så jo, jag längtar som fan. Är dock lite orolig, om jag redan har sömnproblem och sen ska spendera en natt på en bänk på Arlanda efter 3 sömnlösa nätter lär jag ju sova bort första dagen i Rom "/ Synd att det är så förbannat dyrt med hotellrum, men men.

Jag har inget mer att säga just nu. I'll be back.

Gammal bild på Nalle :)


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0