när jag tänker på ex, då tänker jag på horn och på högafflar

Illustrator är inte min kompis idag. Det enda den ger mig är äckliga pop-upfönster och ingenting fungerar som jag vill. Kanske dags att lära sig det här programmet nu, det är ju trots allt väldigt smidigt att kunna. Ska försöka göra ett mönster till en tapet, gardin eller liknande av det här och har en idé, måste bara samarbeta med programmet.

Har graf just nu som ni kanske förstår, sen lunch, engelska och idrott. Blir inge gym idag heller eftersom att vi inte är helt friska, men ska köra lite hårdare på idrotten bara därför. Onsdag, torsdag, fredag blire däremot att dra och bränna lite fläsk ;)


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0