mitt tidsfördriv är ölen

Är ungefär halvvägs igenom dagens medieverkstad just nu. Tanken var att jag skulle jobba med webbtidningen, men det verkade inte som min grej så nu kör jag radioprogram med mina bitches. Jag ska skriva en inledningstext nu och håller på att göra lite research så jag inte låter helt korkad i texten. Imorse tog förresten jag och Rebecka vår första runda på gymmet, vi hade lite bråttom så det blev bara 20 minuter cross-trainer och sen körde vi tre maskiner där vi tränade ben. Imorgon ska vi dit igen och då blir det ren styrketräning. Ska dessutom försöka boka rådgivningen med de personliga tränaren snart.

Nu måste jag fokusera och börja läsa på =)

Efter gymmet imorse, lagomt svettig och jävlig ;)


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0