look, my fucking heart you took

Som ni kanske läste imorse var det en lite rubbad morgon, men jag trodde det skulle bli bättre under skolan. På den punkten hade jag väldigt fel. Psykologilektionen idag kröp rakt in i mig och jag försökte hålla tårarna inne, men det gick verkligen inte. Jag var inte den enda, men det kändes ändå inte bra för jag visste att jag inte skulle kunna hålla den inom mig hela dagen. Hade dessutom ett extremt långt hål så åkte jag hem och ska jobba med svenskan.

Idag ska jag sätta mig ner och skriva. En massa tankar rördes upp i huvudet när jag åkte hem idag, så nu behöver jag reda upp allting, svart på vitt.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0