kvällssväng på gymmet

Nu har jag äntligen fått träna lite! Har inte varit på gymmet sen i fredags och jag kände verkligen när jag kom dit idag att jag i saknat det, lite sjukt hur man kan säga så för ett gym, men tydligen. Hade ett pass med en gymintstruktör idag och hon var jätteduktig, fick lära mig en massa bra saker som ska hjälpa mig både med min träning, men även med att förbättra mina värdelösa axlar/skuldror. Så nästa vecka kör jag föra passet i gymmet på ett tag, jag tycker ju ändå det är roligare med gruppträning men det är roligt med lite variation.

Imorgon blir det spin 30 och core 30 med Rebecka och jag är taggad, trots att förkylningen inte är helt borta. Sen på fredag afro och jag längtar redan, tänk så förbannat roligt!

Har köpt mig ett par nya träningsskor och ett par byxor förresten. Pappa köpte skorna till mig i måndags, de var på rea och kostade därför 499 istället för 899, inte så pjåkigt ;) Sen idag köpte jag mig ett par byxor för 349, men betalade bara 314 för jag får rabatt med gymkortet, ingen stor skillnad men ändå

Och jag kände mig skitsnygg när jag tränade idag! :D



Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0