jumbostay ;)

Har precis haft en mindre panikångestattack :D Pappa och Ingela var jättesnälla och gav mig och Rasmus en hotellnatt nu på torsdag på Arlanda, så vi slipper sova på en bänk (skönt!) och jag råkade boka fel datum! Som tur var ringde Rasmus bara dit så ordnade dom det direkt, utan att vi fick någon extra avgift för det så det är ju prima :)

Tanken var att vi skulle sova på Rest and fly som uppenbarligen är det billigaste hotellet på Arlanda, men eftersom att det var fullbokat fick vi istället boka på Jumbostay, det skillde dock bara 200 kronor så det var väl inte extremt, till skillnad från hotellet i Sky city som gick på 2500 per natt. Slutpriset blev förresten 950 kronor.

Återigen, tack så jättemycket, vi behövde verkligen få en ordentlig säng den natten ^^ <3

Nu är jag extremt trött, så ska försöka sova, imorgon blir det 6.50-bussen igen, jag som har blivit så bortskämd med att åka 9-bussen

 


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0