jag som alltid ska vara så smart när jag skriver

Har varit hemma och tvätta lite, vikt tvätt, hängt tvätt och försökt städa vårt på tok för lilla linneskåp medan Rasmus var på övning. Känner mig väldigt duktig! Imorgonbitti ska jag dra på gymmet med Beckis sen skola till fyra, vi måste bli färdiga med vårt radioprogram imorgon. Hann göra lite läxor under dagen idag också, så känner mig extremt duktig!

Har kollat igenom Rasmus mobilbilder och lägger upp lite skit ^^

På väg till Pite cruising, jag är en jävla hårding :D

Ibland önskar jag att jag kom in i Rasmus (liv xD ) några månader tidigare ;p

Jag var bara tvungen xD

Älskling <3

Någon random bild från Rasmus brandmansutbildning, lite småsexigt på något konstigt sätt..

Skåne i somras, jag och Rasmus råkade hamna i Åhus och klämde i oss varsen fet glass på glassbåten

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0