i've got nothing to hide and i've got less to loose

Sitter på mediekommunikationen nu och det känns som jag att jag har en massa jag skulle kunna göra men jag har inte nog koll på huvudet idag för att lyckas med det jag ska. Snart slutar vi i alla fall och vi har kommit en bit på vår affisch, kan säga att det är jättesvårt att göra reklam om någonting man aldrig tänkt på!
Snart har vi multimedia och då ska vi redovisa, tror det kommer gå bra. Dock måste jag och Rebecka gå tidigare eftersom att vi har bokat spinning klockan 16. Efter spinningen måste jag springa till bussen som går 16.45 från universitet sen ikväll ska Rasmus bjuda på gomiddag och jag hade tänkt ta mig något glass vin. Fredagkväll är fan fint ^^

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0